
دلم سخت گرفته از رفتار اعضای گروهی که از صبح تا شب درباره انسانیتxa0 وراجی میکنند xa0اما حاضر نیستند مبلغی ولو اندک به خدمتکاری که همیشهxa0 سر ساعت یازده چای بدست جلوی کلاسمون ایستاده هدیه کنند... پی نوشت : خلبانxa0ِ اف 14 ، xa0دوتومن هدیه داد دکتر دندانپزشک xa0گدا xa0خودشو زد به اون راه . خدایا هیچ وقت نذار من اینجوری اینقدر پست بشمxa0 + نوشته شده در جمعه بیستم اسفند ۱۳۹۵ساعت 21:1 توسط مــانـــا | ...
ادامه مطلب
هی احمق ! با توام ! تو که میگی : هر آنکس که دندان دهد نانxa0دهد xa0خدای تو خدای آفریقایی ها نیست ؟xa0...
ادامه مطلب