یک قسمت از نامه های احمد شاملو به آیدا را در گروه گذاشته بودم
نرجس خاتون آمد نوشت : چقدر از آیدا متنفرم ، چه نامه نگاریهای لوس و بی معنی داشته اند
برایش در همان گروه نوشتم : میدونی نرجس ، تو در واقع نه از آیدا متنفری و نه از احمد؛
بلکه از آن بخش وجودت متنفری که کسی مانند احمد نداشته ای که آیدا گونه ستایشش کند ...
با اینکه یک خانم متاهل ست شجاعانه قبول کرد که معضل نداشتن احمد ست ...
يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني...ما را در سایت يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159