
حرف باید درست و به جا باشد حالا اگر که از ادب دور است ، باشد، تقصیر ِ حرف نیست، لابدxa0ادب پرت است.✋ابراهیم گلستانxa0در : از روزگار رفته حکایتپی نوشت: حالا کاملا متوجه ام چرا بعضی جاها فقط فحش میتونه منظور رو برسونه...
ادامه مطلب
جایی خواندمxa0 رابطه ای که میدونید سرانجامی نداره شروع نکنید ... سنگ مفته ولی گنجشک جون داره ......
ادامه مطلب