
وقتی دختر سی xa0و سه ساله ی ما که رتبه اول دانشگاه بوده و اکنون کارمند عالی رتبه دولت ست چنین خبطی در انتخاب همسر میکند این یعنی ما در تربیت کردن فرزندانمان شکست خورده ایم... وقتی پسرِ فوق لیسانسxa0ِ کارمند ما هنوز عرضه ی پذیرش مسولیت خانه را ندارد این یعنی ما درxa0 تربیت فرزندانمان شکست خورده ایم ... سالیان درازی ست که ما تنها به داشتن فرزندان خرخوان به خود xa0بالیدیم و کارگزاران اموزشی ما اعم از مدرسه و والدین و.... xa0پرورش را به حال خود رها کردند . xa0 پی نوشت : مطلب بالا ربطی به من ندارد...
ادامه مطلب