
یه مدت عمیقا به این مساله فکر میکردم که چرا مردم ما اینهمه پست شد ه اند تا اینکه به این نتیجه رسیدم اینها بشدت احساس طلبکاری میکنندxa0 همه یجورهایی ناخودآگاه طلب هایشان را به جای اینکه از نظام نگهدارنده جامعه(سیستم سیاسی) بخواهند از یکدیگر میخواهند نقد...
ادامه مطلب