چون به شخصه در تمام عمرم ندیده ام که گروهی از افراد لات و الدنگ خودشان را از
چاکران امام محمد باقر یا مثلا امام جعفر صادق بدانند اما اغلبشون ادعای حسینی
بودن دارند .....
توی تاکسی نشسته بودم ....پرایدی ما بین بقیه ماشین ها ویراژ میداد و سرنشــــــینان
پراید دستهاشون همه از پنجره ماشین به سمت پایین اویزون بود ...هر چهار نفر هیکلهای
خاصی هم داشتند ...
پشت شیشه ماشین نوشته بود :
از امروز هر چی کار خلافه
به عشق آقام حسین قلافه 
غلاف رو هم نوشته بود قلاف 
ما را در سایت يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140